Соціально-психологічна служба


   Соціально-психологічна служба працює за напрямками, що включають: роботу зі всіма учасниками освітнього процесу.
  Метою є створення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки здобувачів освіти.

       

Для реалізації цієї мети використовуються різні види робіт:

1) Консультативна, яка полягає у професійному вирішенні тих проблем, з якими приходять до психолога та соціального педагога.

2) Психодіагностична включає організацію комплексного соціально-психологічного дослідження, яке потребує ґрунтовного аналізу та інтерпретації отриманих результатів. На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про подальшу корекцію або консультаційну роботу.

3) Психокорекційна робота направлена на розвиток здібностей, формування особистості учня, подолання негативних явищ у навчальному закладі, в сім'ї, соціальному оточенні.

4) Профілактична робота направлена на попередження, запобігання правопорушенням, насиллю серед неповнолітніх, навчання конструктивного розв'язання конфліктів, орієнтацію на здоровий спосіб життя, психологічну просвіту батьків.

У цьому напрямку проводяться різні заходи, ми співпрацюємо з центром соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді, службами у справах дітей, центром зайнятості, закладами охорони здоров'я тощо.

Соціально-психологічна служба:

  • Здійснює психологічний та соціально-педагогічний  супровід розвитку дитини.
  • Визначає психологічну готовність дітей до навчання у школі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).
  • Вивчення процесу адаптації першокласників та п'ятикласників до шкільного життя.
  • Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
  • Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.
  • Робота зі здобувачми освіти старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
  • Виявлення здобувачів освіти з девіантною поведінкою (здобувачів освіти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).
  • Рекомендації та поради усім учасникам освітнього процесу.
  • Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
  • Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.
  • Профілактика правопорушень.
  • Орієнтація здобувачів освіти на здоровий спосіб життя.
  • Попередження суїцидної поведінки.
  • Пошук шляхів оптимізації освітнього процесу.
  • Врегулювання конфліктних ситуацій.
  • Робота з обдарованими здобувачами освіти.
  • Робота з дітьми різних категорій (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей, що постраждали від аварії на ЧАЕС...)
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати