Історія

  Червонослобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів функціонує з 1992 року, розташована в с.Червона Слобода, Макарівського району, Київської області. Розрахована на 168 учнів. Приміщення школи типове. Мікрорайон школи охоплює села: Червона Слобода, Рожів, Юрів, Копіївка Макарівського району Київської області.

     У 2009 році за високі досягнення і внесок у розвиток освіти і науки України нагороджено дипломом "Флагмани освіти і науки України ".

Основні пріоритети в роботі школи:

  • створення передумов для всебічного розвитку дитини;
  • використання передових науково-педагогічних та інформаційних технологій в навчальному процесі;
  • комплексна система позакласної та позашкільної роботи, направлена на реалізацію творчих, духовних, інтелектуальних потреб дитини.

Напрямки модернізації закладу:

  • забезпечення економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації педагогічних працівників, підвищення їх соціального статусу;
  • запровадження освітніх інновацій, інформаційних технологій;
  • створення ринку освітніх послуг та його науково-методичного забезпечення;
  • посилення ролі органів місцевого самоврядування, активізацію участі батьків, піклувальних рад, меценатів, громадських організацій, фондів, засобів масової інформації у освітній, науково-методичній, економічній діяльності навчального закладу, прогнозуванні його розвитку, оцінці якості освітніх послуг;
  • виховання особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, сучасної європейської цивілізації, орієнтується в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлена до життя і праці у світі, що змінюється;
  • збереження та збагачення українських культурно-історичних традицій, виховання шанобливого ставлення до національних святинь, української мови;
  • виховання людини демократичного світогляду, яка дотримується громадянських прав і свобод, з повагою ставиться до традицій, культури, віросповідання та мови спілкування народів світу;
  • формування у дітей та молоді сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, самоосвіти і самореалізації особистості;
  • підвищення кваліфікації кадрів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, освоєння та впровадження наукоємних та інформаційних технологій;
  • стимулювання у молоді прагнення до здорового способу життя.
Школа з висоти пташиного польоту
Школа з висоти пташиного польоту